söndag 12 april 2009

Söndag sköna söndag





























Idag följde vi med farmor till kyrkan och träffade kusin julius igen. Det var kul och jag var på mitt bästaste humör och hälsade glatt på alla människor. Sedan bar det av till mina andra kusiner Måns och Majken. Gick med farmor, mamma och Måns till en lekpark och hade picknick tur för mamma att faster jenny fixade en latte så hon blev glad.. Gungade för första gången och det var jätte kul i vår vädret. När vi var på väg hem möttes vi av Farbror Jens och Josefin så Måns slapp gå den sista biten han fick rida på jens axlar medans jag lugnt fick ligga i vagnen och gosa.. Blev bjudna på tacos och till dessert blev det en bärkaka med glass till de vuxna. lekte lite med kusinerna innan det var dags att åka hem till söder. En mycket rolig och mysig helg har det varit, kommer nu lite bilder på honungshuset och farmor och lite smått och gott, somnade som en stock halv åtta. Kram på er alla och hoppas ni haft en lika trevlig påsk som jag, måste bara säga att min pappa är i Liverpool och har haft det super vad jag försått och vi saknar honom jätte mycket och imorgon kommer han äntligen hem.. Hej hej

1 kommentar:

Mahatma sa...

Hej hej, ni verkar haft en toppen påsk tillsammans. Vi kan väl ses någon dag..vi har byggt veranda så kom ut och sola och mys. kramar yster