söndag 3 maj 2009

Sjuk igen!!

Jaha då var våran underbara son sjuk igen, eller rättare sagt sedan i fredags. hosta och snorig ingen feber dock. så idag har han fått host medicin ja även igår oxå och killen vill bara sova. Nu är han inne på sin tredje tupplur, ska jag bli orolig!? Men han äter och skiter och är väldigt nöjd när han väl är vaken, så så allvarligt kan det ju inte vara men ska ringa barnmorskan imorgon för säkerhets skull.
På lördag ska lille Leon döpas här i maria Magdalena kyrka och dop klänningen jag hade när jag var liten har han hunnit växa ur, hm. Men vi ska försöka annars finns det att låna i kyrkan. Han ska heta Thore Johan Leon Homman, Thore efter min morfar, Johan efter Jespers morfar. Kommer bilder på söndagen.
Valborg tillbringade jag hos mina kära vänner Jessica;Chrille och Jack. Lasse, Stefan och Håkan var oxå dem med, min familj Jesper fick jobba och Leon var hos mormor och morfar. Morfar hade lite jobbigt från kl 15 till 18 då mamma kom hem. Leon hann både bli ledsen i vagnen så Pecke fick springa med Leon under armen sedan när han väl kom upp i lägenheten så bajsade hjärtat. Pecke gillar inte bajs blöjor och speciellt inte nu när de verkligen stinker, haha. jag ringde mitt upp i detta kaos och så hör man sin underbara son som bara skrattar och jollrar, han älskar sin morfar men måste jävlas lite oxå. När väl mormor kom hem så såg det ut som en tornado hade svept fram... Haha Ja Leon tycker om att vara hos dem, och så får han bada i badkar vilket är det bästa som finns.

Pratade precis med svärmor och farmor Gunilla, hon ska komma och visa hur man stickar halsen, ja Jessica har påbörjat en ny stickning. nu blir det en grön tröja till Leon, Heja Hammarby!!! Bild på det kommer oxå senare.. Så det är väl bara att ta upp stickningen och sätta lite fart..
Alla ha en underbar söndag det har vi...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hammarby hahaha, har ni kollat den allvenska tabellen?
Ni kanske skulle sticka er en hv tröja?? Mohahaha.
Eller varför inte en liten AIK tröja?

;)

//Morbror Jonas

Anonym sa...

hej på er! Om ni inte har något för er får ni jätte gärna komma och hälsa på. El om jag kommer till er. Är sjukskriven...

//Eva