söndag 1 mars 2009

Ikea


Jag och mamma har varit i strängnäs hos mammas kompis Nathalie. Varit jätte mysigt och jag har varit jätte duktig. Det enda var när de skulle lägga sig vid fem tiden så ville jag vara vaken. Haha så går det när man ska dricka vin, men sen somnade vi och vaknade igen vid halv sju men vi lät mamma sova en stund till. Halv tio kom hon upp. Nu är vi på väg hem och jag är jätte ledsen så mamma stannar snällt vid varje avfart. Men till slut så stannade vi på ikea så jag får en sitt stol. Jag börjar bli stor. Sen ska vi pröva och åka hem sommar nog snart tror jag. Längtar efter pappa. Hej hej

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Ja är det något du är riktigt bra på så är det att dricka vin!! ha ha Snart dricker vi vin tillsammns tycker jag. kramar

Anonym sa...

glöm inte bort lilla mig då!! eva