lördag 6 september 2008

Väntar och längtar!!

Idag, ja inte annorlundare än någon annan dag, så har jag vart på den dagliga promenaden och avslutat med en fika.. Idag fikades det med Malena, Peter och Lisa.
Jag ska precis till att tvätta lite och Leon bufflar omkring i magen, har sagt till lite vänligt att det är dags att komma ut nu. men han verkar inte vara riktigt klar än, haft sammandragningar hela veckan på kvällarna och varje gång har jag tänkt nu kanske.... Men icke..
Så nu ska jag bara ta det lungt och vänta, hm hm ska nog dricka några koppar hallonbladsthé ikväll ändå??!! Det ska tydligen hjälpa till lite på traven har jag hört... Hahaha

Nu ska jag röra på fläsket och ta mig till tvättstugan..

Kram på er alla

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu känns tiden speciellt lång, jag vet. men vad jag gjorde va att planera in en massa då har man något att se fram emot och ofta händer det då!! Du vet barn ska "jävlas" med en på en gång. Dem ska försöka visa att det är de som bestämmer...Ännu en gång lycka till...Eva