tisdag 4 mars 2008

Hommans en måndag

ÄNTLIGEN har det hänt Jessica har fått sin lilla söta tumme ur arslet och rensat sina gardrober (Jenny du kommer få lite kläder på söndag), om ja inte räkna helt fel blev det 1 ikea kasse och 5 vanliga (bra gjort va ?), läten som kom från sovrummet medans hon fixade var: o där e den som jag har letat efter, oj har jag en sådan, nämen titta denna har jag haft 1 gång, vad tänkte jag på när jag köpte denna, några as garv och lite blandat muttrande osv osv.

Sen lämnades det in kläder till Stadsmissionen så vi gjorde tom en god gärning idag.

Jesper gick lös på köksskåpen idag (gäller ju att passa på när flitens lampa väljer att komma till Kvarngatan 3B) så nu passar alla förpackningar i skåpen minsann, och även Jesper gjorde små upptäckter såsom att ngn tydligen tycker att vita bönor och krossade tomater e det man skall leva på om det blir strömlöst i sisådär 10 år så det behöver vi inte köpa ngt mer ialf. Även frysen fick sig en liten omgång, o när jag står där och fixar kommer jag att tänka på att för bara ngt år sedan hade jag glas i frysen för det var där fokusen låg just då, och nu idag försvann spriten som låg där oxå, så vuxen poängen de haglar nu.. haha

Inga kommentarer: